måndag 6 februari 2012

En till vinst! :)

Min garntant på CentrumBoden i Gävle hade för en stund sedan en tävling som jag deltog i. Och JAG VANN!! Kolla vilka härliga vinster det var, jag är överlycklig!

Först ett helt underbart brödfat!



Två underbara nystan av sockgarnet Hot Socks Spectra.
Härliga färger, love them!



Och 3 nystan mjukt och gosigt Järbo Mohair!



Två doftpåsar var det också i vinsten, de har jag redan börjat använda, och det doftar nu alldeles ljuvligt i både hall och badrum :)

Happy me!

1 kommentar:

Mådde sa...

du frågade om hur de är att ändra sitt liv/utseende Och jag kan säga att de är INTE LÄTT, man måste hela tiden jobba på det, jag viste inte alltid vem de var i spegeln Och jag kämpar fortfarande 7 år efter op med mina matspöken, dom slår till ibland och jag kan känna att jag MÅSTE äta MASSOR godis och de har hänt jag köpt och sen slängt när jag kommit hem...äter jag blir jag ju sjuk