lördag 26 december 2009

En härlig jul..

Jag har haft den bästa julen på länge. :-)
Vi var hemma hos mig i år för första gången.. Har visserligen haft julen hos mig en gång innan men då var inte min egen familj med eftersom det var så långt bort..
Riktigt lyckt blev det!
Tycker själv att jag fått det riktigt julfint hemma med massor av rött o en välfylld julgran o klappar o go mat. Sällskapet var trevligt och fler än vi brukar, vi fyllde ut vardagsrummet mitt bra. Tomten kom också, så barnen blev nöjda. Brorsans sambo och hennes barn har aldrig firat jul förr så det blev lite speciellt med det också. :) Jättetrevligt var det hur som helst!







Hoppas att ni har haft en lika trevlig julafton som jag!

.

1 kommentar:

~●Helena Pettersson●~ sa...

Verkar som du haft en jättemysig jul. :)
Vad fint och juligt du gjort det hemma hos dig!! :)
God jul så här i efterskott och gott nytt år! :)
Kram!