fredag 27 mars 2009

Sjuk igen

Ja inte var det många helt friska dagar inte. Det är SÅ TRÅKIGT!! Nu är det ögoninflamation och lite snuva så det är ju inte jättesjuka, men det är ju som trökit med kletiga svullna ögon..
Men han är iaf så himla go ungen min för man skulle ju kunna tro att han skulle vara grinig och dan när han går omkring och är sån där i ögonen.., men näää han är mitt solsken iaf han! Så här såg han ut när han nyss vaknat i morse. (Eller ja, först trevade han sig runt här hemma en stund innan han fick upp ögonen.)




Har fått fatt på mönster till den virkade korgen som jag efterlyste i tidigare inlägg iaf. Eva-Lotta hade i sina gömmor.


Visst är det härligt med människor som har resurser. :o) Och visst är det fantastiskt med internet!
(Jag hoppas att det är ok att jag lånat din bild Eva-Lotta.)

4 kommentarer:

~●Helena Pettersson●~ sa...

Men ååh, stackars sötisen..!

EvaL8 sa...

Hej. Visst får du låna bilden. Det är kul att kunna hjälpa till. Hoppas sonen blir bra snart.

Sommarfröken sa...

Stackars honom! Men han ser glad ut iallafall! Vilken go´ kille du har!
Ha en trevlig helg! /Sommarfröken

P.s Jag lägger in dig på min bloggläsarlista, är det ok?

Eva sa...

stackars lill-vännen....

jag ska ge dej ett tips !
skala ett äpple och koka upp skalen med lite vatten,sila i från skalen,och låt svalna.
badda med detta. super bra kur!

Jag blev väldans nyfiken när du skrev att du tillbringat tid i Låsböle,i grannbyn Höla har jag växt upp.....liten värld va ?
Vi kanske e känndisar.
antar att det är din mamma som kommer därifrån,nu får du berätta mera.....här får du min mailadrs:
urmodern@hotmail.com,om du har lust så skriv gärna.
Ma Råkes !