måndag 15 september 2008

Tidsfördriv

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
kupévärmaren blåser in hetluft i hytten sitter vi tysta,

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
En julgransmatta som ligger o väntar på att bli broderad

3. Vad var det senaste du såg på tv?
TV:n står på... Mannen som talar med hundar

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
19:47.. Rätt svar 20:24. Tidsoptimist? :-)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
TV:n och sonens som ligger i sängen o försöker somna

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Gick till affärn

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
En blogg

8. Vad har du på dig?
Pyjamasbyxor, t-shirt, sockar...

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Hehe drömde att en kille jag känner flyttade ifrån sin tjej.. Ska man drömtolka det som ett underliggande önsketänkande eller? *s*

10. När skrattade du senast?
För en timme sen eller så, åt sonens doningar såklart

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Inte ett jota mer än gråa tapeter faktiskt..

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Njä inte vad jag kan komma på just nu så då är det nog inget

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Tycker sånt här är kul som tidsfördriv..

14. Vilken var den senaste film du såg?
Ja jisses.., hoppas tvfilm räknas o då var det Pearl Harbur

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Hus

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Ingen aning..

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
För att vara ego för mig o sonen så skulle jag byta pappa till min son

18. Tycker du om att dansa?
Jag har nog 14 vänsterfötter.., men det ser roligt ut med dans

19. George Bush?
Pratade just om han idag och jag kan bara inte ta nåt han säger på allvar (lyssnar inte ens) för jag irriterar mig hela tiden på att han alltid ser ut som om han ska börja skratta/flina. Don't like'

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Bensin och Oktan såklart.., så jag får ännu mera oj-oj-oj-vilket-konstigt-namn-kommentarer.. *sarkastisk* Nä men seriöst Volvo och Scania! hahaha Näää. Vincent på en pojk sen har jag aldrig kommit på nåt bra flicknamn faktiskt men möjligen Wilja.

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Ja. Funderade mycket på USA och jobba (så läckra trucks där ju).

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Välkommen in?

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna
Tvingar ingen heller.., men Mammas stickningar, Lillan och Pelin och så alla andra som känner lusten :)

Inga kommentarer: