lördag 20 september 2008

Hmm..


Hur sjuk är man om man drömmer att man badar badkar med Cosmo Kramer? :-)
Drömde om mitt ex också och att han var snäll.., så jag måste nog vara jävligt sjuk.

Fryser som fan stundvis fortfarande. Eftersom jag är trött så försöker jag sova men det går inge bra och det retar mig. Fryser inte invärtes idag utan allt kommer från utsidan. *brr* Har märkt nu att det drar himla kallt från fönstren här, usch. Vet inte om det är meningen att det måste vara så men det är jättestörigt när man fryser iaf.
Mamma var hit för några timmar sedan och hämtade sonen, jätteskönt. Både han och jag blev rätt glada. :) Skönt att han tycker om att vara hos dom. Gissar dock att hon kommer att komma tillbaks med honom snart... Jag frågade hur länge hon trodde att hon skuille ha han men hon visste inte, beror väl på hur länge hon orkar.
Det är egentligen meningen att hon ska vara här hos oss ikväll för jag ska på inflyttningsfest hos en kompis.... Får se hur det blir med det... Jag har ju längtat efter den här kvällen o komma ut på fest o träffa lite roliga människor.

Fan va jag känner mig gnällig! :)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Elin, du är trött och sjuk och nått du sett fram emot kanske inte blir av... klart som fan att du får vara gnällig...
Hoppas du känner dig bättre snart... och jag tycker du ska prata med hyresvärden om temperaturen i lägenheten och draget från fönstrena... det kan ju inte vara meningen att du ska gå runt och frysa...
Hoppas du mår bättre snart...
KRAM

Anonym sa...

Hoppas det känns bättre?
I förra lägenheten vi hade, så slog hyresvärden inte på värmen förrän det var ett visst gradantal ute, grrr!
Men nu är det bättre när vi hyr kommunalt.
Jo jag har utmanat dig i min blogg. :)

TruckerElin sa...

emms: Mm, känns bättre idag faktiskt. Tillbringade gårdagskvällen i en väldigt varm lägenhet och det var huuuur skönt som helst. :) Vet andra som pratat med hyresvärden och fått svaret att dom sätter på värme 1 oktober. Hur kan man ha sånt datumstyrt? Blä..

elin markusson: Jo idag känns det faktiskt bättre. Tack. :) Här sätts den visst på 1 oktober, sen att det nästan är minusgrader ute här verkar inte spela nån roll.. Undras hur det skulle vara om dom ansvariga bodde i lägenhet med..
Aha, då får jag kolla det. :)

~●Helena Pettersson●~ sa...

TruckerElin: Man får faktiskt gnälla ibland. :) Hur gick det, kom du iväg på fest? Kram

TruckerElin sa...

helena-rutan: Jo det är väl så, men känner mig som värsta gnällkärringen :) Jo det blev fest, roligt var det fast jag fick gå hem vid tolvtiden så jag orka upp i morse

~●Helena Pettersson●~ sa...

Hm.. Det märks att jag är yr idag.. Skrev=TruckerElin: fast jag skriver i din blogg!!! ;S