tisdag 26 augusti 2008

En utmaning

Har ju blivit utmanad av Paulina att svara på dessa frågorna så jag gör det här o nu. :) Tycker det är rätt roligt med sånt här, men jag får se om jag har några själv att utmana.


Fem saker som finns på min ATT GÖRA IDAG LISTA:


* Försöka sälja min bil! (Nån som är sugen??)
* Förhoppningsvis få barnvakt så jag kan åka på bilbingo :-)
* Virka ett brickband till min mamma
* Vila
* Städa

Vad gjorde du för 10 år sedan?

Då var jag 22 år, bodde säkert i min typ sjuttioelfte lägenhet (nåja 3dje kanske), tjatade på AF om att få ta lastbilskort men satt säkert bort tiden på nån ovettig åtgärd istället.. Fan så svårt det var att minnas vad man gjorde. Gjorde jag inget skoj? Söp gjorde jag ju inte så jag kan inte skylla på såna minnesluckor heller.. Ah, förresten.., jag var säkert ute och åkte bil. Det var nog det vi gjorde mest kom jag på.

Ställen jag bott på?

Forsbacka (flera gånger), Valbo (många gånger), Gävle, Årsunda, Järbo, Bollnäs, Väster-Haninge, Sollentuna, Berghem.. Har säkert glömt nåt. :)

Fem saker jag skulle göra om jag vore biljonär?

Köpa ett hus.
Underlätta ekonomiskt för mamma pappa och syskon.
Ha en garn/pyssel-affär med café med bara hembakat och ha många anställda så jag kan jobba när jag vill och vara hemma med sonen så mycket som jag vill.
Sen skulle jag nog va rätt nöjd så vad gör man då? Ge bort både pengar och presenter till välgörenhet och vänner förmodligen.
Hyra en kock.

Regler: Svara på alla frågor.
Välj ut 6 personer och utmana dem i deras bloggar! Meddela personen du blev utmanad av när du genomfört Lycka till!

jag utmanar:
monke
sannstick
stickgalen
mammas stickningar
emms
pysseltrollet

Kan hända att jag utmanar samma som innan.., har so ingen koll just idag. :)

Inga kommentarer: