torsdag 17 juli 2008

blocka???

Hm! Tänkte jag skulle testa om min första färdiga Revontuli skulle få plats att blocka på mitt bord innan jag blöter ner den.. Jag vet inte, tur att det bara är ett test för detta kändes krångligare än jag tänkt.. :) Hur mycket ska man dra i det? På den högra sidan har jag typ spännt så långt det går nu i torrt läge. Testade före och då vart det typ 1-1,5 dm kortare, var jag för feg då eller drar jag för hårt nu? Tycker förstås att detta ser finare ut.. Hm! Får nog vänta tills jag får lite hjälp på traven..

4 kommentarer:

monke sa...

Hej!
9-10 september är vad som gäller. Kan du komma med?

monke

TruckerElin sa...

monke: Har tyvär ingen möjlighet då.. Får bli en annan gång. :-/ Hoppas ni får skoj! Finns visst flera ställen i Östergötland som är värt att kolla in också, minns inte nu vad dom heter..

Lillan sa...

Fin sjal! Hehe ja innan jag började jobba med timmerlossning tyckte jag att lastbilar och timmerbilar var sjukt stora, men nu när jag sitter i trucken o ska lossa timmerbuntar så är ju timemrbilarna ruskigt små! :)

TruckerElin sa...

lillan: Jag är impad av klorna på truckarna som lossar timmer jag. Jisses! :-)