söndag 1 juni 2008

Fest

Blev ju rätt kul igår trots att jag kände mig så omotiverad innan.. Var först och åt på pizzerian, blev fläskfilé som var görgo. :-) Sen va vi hem till kompisen o spela lite kort tills vi kom på att vi skulle hämta mitt ps2 och köra lite Singstar! Hahaha, fan så länge sen det va jag skrattade så! Men stämbanden blev nog aningen skadade. *s*

Presenter fick jag också förresten! Denna muffinsformen tex. :)


Osså fick jag en spargris också. Har tyvär slut på batteri i kameran så kan inte fota nåt idag. Men jag har redan börjat spara i den iaf, hahaha, 10 hela kronor ligger det där.. Mer lär det ju inte bli eftersom jag typ alltid handlar med kort. Får väl ställa fram den på bordet o sätta en skylt i den att folk kan donera sitt skrammel till en välbehövande. :-)

Fick klädnypor också. Hehe. Hade beställt dom av en kompis när hon var till Jula, men jag glömde bort dom sen när vi inte träffades på ett tag så då fick jag dom i present istället. :)

3 kommentarer:

~●Helena Pettersson●~ sa...

Kul! :) Jag skulle också behöva inhandla en spargris. Vill ha en rolig, inte en sån där gammal vanlig liksom.. :)

TruckerElin sa...

Mm. Finns ju massor nu. Denna var en vanlig gris men den var svart med döskallar på. Ganska söt faktiskt :)

~●Helena Pettersson●~ sa...

Hehe okej. :) Men då räknar jag den inte direkt som vanlig... ;)