onsdag 4 juni 2008

Dra på trissor

Skattpengarna kom igår! :) Gött! Skyndade till affären o köpte mig lite garn. Tittade in på skoaffärn på en gång och hittade skor till sonen. Jag fattar inte, 329 kr för ett par barnskor.. Sjukt! Tur att det var REA!




Har fått post också. :-) Kul när brevbärarn kommer med annat än räkningar! Fick mitt intjänade godis från gratisgodis



Nåt annat trevligt är att mina jordgubbsplantor blommar! Längtar tills det blir fullt av jordgubbar, Älskar jordgubbar!



Funderar vad jag ska sticka av garnet jag köpte.. Garntanten sa att det går att tova med detta garnet iaf.. Kanske testar att göra tofflor eller nåt till sonen så jag vet hur det funkar :)

Drömmer ju om att göra en väska.., men ska försöka att göra den i nån annan färg än röd tror jag. hehe Har sett ett garn som heter evilla som jag suktar efter, vårgrönt tror jag det hette.. Finns inte i min garnaffär så jag får vänta ett tag o se om jag kanske kan beställa en härva från Garnkorgen..

2 kommentarer:

Pelin sa...

Skattepengarna kommer som en skänk från ovan! Då är det bäst att shoppa lite lite;) Tänk om man varit tvungen att betala igen...usch usch

TruckerElin sa...

Ja fy fan, det hade inte vart skoj.. Hua. Fkassan drar så lite skatt med så jag har betalat extra för jag varit livrädd få en tillbaka-smäll.. Men jag hade inte behövt varit rädd :) Trots att jag lära betala vinstskatt från en husförsäljning så gick det gott med plus. Sååååå jävla skönt!