måndag 26 maj 2008

Matt

Jo det kan man lugnt påstå att jag är idag.., rent av utmattad till o med. Fötter o axlar lider och ögonlocken är tunga. Ändå har det varit en rolig helg! Loppis var kul och jag sålde en del trots att det var dåligt med besökare. Trots att jag handlade några saker från andra så blev det flera hundra över. Jätteskönt!
Köpte bland annat dessa två fina träbilar som jag ska ställa i sonens rum sedan, 15 kr för båda :-)



Köpte en jättefin blå barnhylla också, med Puh och Tiger på. :-) Och en måne-lampa. Det ska bli så roligt att inreda sonens nya rum! Dessa sakerna blev dessvärre kvar hos föräldrarna tills vi flyttar.., kanske kommer ihåg att fota dom när jag åker dit nån gång. Hyllan var jättefin o jag betalade bara 50 kr för den och lampan. Det är skoj att handla på loppis. Men lite trist att sälja saker för alla förväntar sig att allt ska vara jättebilligt o ska pruta på allt. Lite prut räknar man ju med för så är det ju, men jag är såå less på "Sista priset kompis"..

Inga kommentarer: