fredag 23 maj 2008

Fredag

Happ.., då sitter man här o prismärker för glatta livet. Konstaterar att om jag lyckas sälja allt, till det pris jag vill, så kommer jag känna mig rik sedan! Hahahaha, vilket jäkla drömscenario! Man ska väl antagligen va glad om man kommer därifrån utan att gå minus antar jag.. Tycker ju själv, givetvis, att jag har bra saker att sälja o så där.., men det ska ju komma rätt köpare med liksom. Skulle va förträffligt om något dussin blivande eller nyblivna föräldrar alternativt mor eller far föräldrar skulle strutta förbi eftersom jag har mycket barngrejer o kläder. Den som gillar garn o stickning kommer kanske göra nåt fynd med för jag har rensat mina lådor o skåp på både garn och stickor nu. Har ju ärvt en massa stickor tex, o man gör ju inte av med 8 st 3 mm 40 cm rundstickor själv liksom.. Ja jisses, jag använderju inte rundsticka alls. :-) Men man får väl spara för ev framtida infall.., vet ju att såna kan dyka upp.
Aja.., nu har nog parveln somnat så jag kan fortsätta med mitt märkande o bubbande. Har nästan fyllt upp kombin nu o det är en hel del kvar.. Hur fan ska jag få plats med allt på ETT bord á 140 x 80 cm? Inte en jävla aning kan jag tala om! *s*

2 kommentarer:

Pelin sa...

Lycka till med loppisen! Handla inte upp alla pengar på loppisfynd bara;)

TruckerElin sa...

Hehe, faktum är att jag lyckades med konststycket att sitta still vid mitt eget bord HELA tiden. :-) Men när vi skulle gå hem så gick jag förbi ett par fina leksaksbilar som jag ska se om dom finns kvar imorgon... Liiite måste man jue.