söndag 6 april 2008

Glott o snott

Var o glodde lite hos Lollisossa och hittade ett intelligens-test som jag snodde o gjorde.
Här är resultatet:




Your Dominant Intelligence is



You've got a good sense of space and how the world around you looks.

You can close your eyes and "see" images. You have innate artistic talent.

An eye for color and shapes, you're also a natural designer.

Since you think in pictures, visual aids and demonstrations help you learn best.



You would make a good navigator, sculptor, visual artist, inventor, architect, interior designer, or engineer.



Nån som har en susning om vad "Spatial" betyder? :-)

Lustigt att jag alltid blir skulptör i alla sorters test som jag gör, tom arbetsförmedlingens test visade till nåt sånt.. Kan absolut inte tänka mig själv som det fakiskt. :)

Fasen, nu är jag ju trött med. Dags att sova! Natti natti

1 kommentar:

Lollisossa sa...

Hej, har kollat, det betyder rumslig el. rymd.
Ha det gott