lördag 12 april 2008

Förlåt att jag svär!

Men INTERNET HELVETE!!! :-)
Min internetuppkoppling är usel, måste va nåt fel med modemet för helt plötsligt slås uppkopplingen ifrån o så kan inte datorn hitta modemet. Helt sjukt! Blä för telia och deras mobila bredband.. O inte fan får man lämna tillbaka det heller trots att det inte uppfyller ens hälften av ens förväntningar.. Man tycker ju att när man är där det är täckning så ska det funka. Störande!

Hur som helst..
Under tiden jag inte har kunnat vart på nätet så har jag iaf grejat med mina projekt. Har virkat tre rutor till på filten.., går trögt framåt. Har också gjort klart ett stickfodral faktiskt. Blev det röda för jag tyckte det blev så mycket finare än det enkla svarta. :-)









Sen, igår när jag var skitless på att nätet inte funka o jag inte kunde varken blogga eller leta nya idéer så vart jag tvungen att leta i mina gamla pärmar o hittade en väska. Hade lite garn som blitt över så då fick det bli en sån här popcorn-väska..





Toklätt att göra o den blev hyfsad. Synd bara att jag typ aldrig använder väska.. Men.., får väl börja bära omkring på stickningen i den. :-)

3 kommentarer:

Lollisossa sa...

Vad fint det blev, stickföevaringen var ju super.
Visst kan man bli tokig på tekniken.

TruckerElin sa...

Tack :-)
Ja jag gillar stickförvaringen, har länge önskat mig något o denna var ju kul att göra också.

Ja usch för teknik. Är väl som det sägs om killar. Kan inte leva med, kan inte leva utan. *s*

Pelin sa...

Snyggt fodral! Och rött är ju faktiskt aldrig fel;)